تو رفتی وتنهام...............
♥♥♥دردعشق♥♥♥
عاشقانه وعاطفی
نگارش در تاريخ پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:, توسط ایمان



نظرات شما عزیزان:

Soja
ساعت13:00---4 آبان 1392


kati
ساعت9:10---4 آبان 1392
راستش را بخواهی
فاجعه ی رفتن "او"
چیزی را تکان نداد . . .
من هنوز هم چای میخورم...
قدم میزنم...
هستم!
اما...
تلخ تر ...
تنهاتر ...
بی اعتمادتر...


marjan
ساعت23:38---3 آبان 1392
سلام ایمان عزیز خوبی؟

از حضورسبزت ممنونم.میسی که بازم اومدی بهم سر زدی.

ایمان جان من یه کم تو لود وبلاگ ها مشکل پیدا کردم.دعا کن مشکل حل بشه.الانم وبلاگت اتفاقی باز شد.بازم ممنونم از کامنتای زیبات
پاسخ:سلاام چی شده ؟؟؟/خواهش عزیزم وظیفه اس


نیما
ساعت23:23---3 آبان 1392
انـــار نیــســتــم کــه بــرســم بــه دســـتــهــای تـــو
بــرگـــم…
پــر از اضـــطـــرابــ افـــتـــادنــــم
.
.


رزیتاجوووون
ساعت23:22---3 آبان 1392

گل گرفته ام تا اطلاع ثانوی در قلبم را ، لطفا نگوید کسی “دوستم داشته باش”
این یک قلم جنس را نداریم … تمام شد … من تعطیلم !
.
.
.
پـــایــیـــز اســـتـــ ؛


رزیتاجوووون
ساعت23:21---3 آبان 1392
ایمان جون مطالبت عالیه تبریک میگم بازم بهم سر بزن
پاسخ:سلاام روزیتا جان ممنون .حتما سر میزنم


سرباز وطن
ساعت23:19---3 آبان 1392
دخترا چرا انقدر نامردن ایمان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:- ((
پاسخ:گریه نکن .نامردن دیگه رسمش همینه


سرباز وطن
ساعت23:18---3 آبان 1392
صدای پای تو که می روی
و صدای پای مرگ که می آید…
دیگر چیزی را نمی شنوم !
.


سرباز وطن
ساعت23:17---3 آبان 1392
جـــدایــی مــان ؛
هیــچ یکـــ از تشــریفــاتــــ آشــنایمــانــــ را نــداشتـــ
فقــط تــو رفـــتــی
و منــــ ســعیــــ کـــردمـــ
ســـ ــنگــــ دل بــاشـــمــــ
.


سرباز وطن
ساعت23:16---3 آبان 1392
هوا بارانی ست ولی شیشه ؛ چرا بخار نمیگیری ؟
نترس ؛ رفت … دیگر اسمش را رویت نمی نویسم !
.
.


سرباز وطن
ساعت23:16---3 آبان 1392

آتش زدن به یک “سرنوشت”
کبریت نمی خواهد که !!
“پـــا” می خواهد …
که لگد بزنی به همه دارایی یک نفر …
و …
بـــــــــروی .. !!
.


سرباز وطن
ساعت23:15---3 آبان 1392

دردناک ترین جدایی ها آنهایی هستند که،
نه کسی گفت چرا و نه کسی فهمید چرا !
.


بیتانانا
ساعت23:13---3 آبان 1392

هى لعنتى!
بیا باهم بازى کنیم:
تو پاکت های خالی سیگارم را بشمار،
من هم،
“شماره غریبه هاى توى گوشى أت را”


بیتانانا
ساعت23:12---3 آبان 1392

۲۰ میدهم ، شاید هم ۲۱ . . !
خیانت را در لباس عشق بازی کردن هنر میخواهد ،
که تو باهنری . . !
.
.


بیتانانا
ساعت23:09---3 آبان 1392

گاهی دلم میخواهد، وقتی بغض میکنم،

خدا از آسمان به زمین بیاد،

اشک هایم را پاک کند،

دستم را بگیرد


بیتانانا
ساعت23:08---3 آبان 1392
رفت بدون خدا حافظی...

شاید می دانست بی او حتی نمی خواهم خدا هم نگهدارم باشد...


نازنین
ساعت23:02---3 آبان 1392
نترسم که با دیگری خو کنی °°° تو با من چه کردی که با او کنی ¡

نازنین
ساعت23:00---3 آبان 1392
نترسم که با دیگری خو کنی °°° تو با من چه کردی که با او کنی ¡

نازنین
ساعت22:59---3 آبان 1392
آنقدر تنهایم که حتی کسی نیست صندلی را از زیر چوبه ی دارم بکشد !

نازنین
ساعت22:56---3 آبان 1392
فکر می کردم تنهایی یعنی
من
سکوت
پنجره های خاک گرفته
اتاق خالی از تو
نمیدانستم سنگینی اش بیشتر می شود در ازدحام آدم ها !


نازنین
ساعت22:55---3 آبان 1392
دلم بایگانی رویاهای شکسته ای ست که در حسرتت خاک می خورند ...
چه اشتباه مهیبی !!!
آنجا که سرنوشت عشق را به دلم پیوست کرد و مرا در پوشه تنهائی گذاشت !


نازنین
ساعت22:54---3 آبان 1392
سلاام خوبی؟؟؟ به نظرت تنهایی چقد بده به وبلاگم بیا بهم بگوووو منتظرم بیا
پاسخ:سلااام نازنین جان.خیلی بده اما........ باشه حتما


محمد حسین
ساعت23:48---2 آبان 1392
سلام دوست عزیز . دوباره آپم . قابل دونستی یه سر بزن
پاسخ:سلااام محمد جان حتما بهت سر مزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: